شهرداری یزد به عنوان دستگاه قابل تقدیر استان در محور دولت الکترونیک انتخاب شد

با ارسال لوح یادبود از استانداری یزد، شهرداری یزد به عنوان دستگاه قابل تقدیر استان در محور دولت الکترونیک در سال 1389 انتخاب گردید. در این لوح آمده است پس از بررسی‌های انجام شده در مورد فعالیت ارگان‌های استان در خصوص تحقق دولت الکترونیک، از فعالیت شهرداری یزد در این زمینه تقدیر و تشکر می‌گردد. استاندار یزد توفیق روزافزون مجموعه شهرداری یزد را در سال جهاد اقتصادی از خداوند متعال خواستار شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا، شهردار یزد نیز پیگیری و تلاش ارزشمند مجموعه فاوا را مهمترین عامل کسب این موفقیت عنوان کرد و از رهنمودهای شورای اسلامی شهر یزد و همکاری مجموعه همکار شهرداری بخصوص مجموعه اداری مالی قدردانی نمود.

شایان ذکر است سازمان فاوا شهرداری یزد تاکنون بیش از سیصد پروژه در زمینه‌های مختلف فناوری اطلاعات از جمله پیاده‌سازی نرم‌افزار، سخت‌افزار و شبکه، نقشه‌های جغرافیایی، فرهنگ‌سازی و ... در مجموعه شهرداری یزد و سازمان‌های تابعه را به اتمام رسانده است که با توجه به جوان بودن این سازمان تلاش مضاعفی در این هفت سال از سوی این مجموعه انجام شده است.

گفتنی است پیش از این نیز شهرداری یزد به عنوان شهرداری برتر الکترونیک در میان مراکز استان‌های کشور در سال 88 و نیز به عنوان شهرداری منتخب جهت حضور در نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر تهران در سال 89 از سوی سازمان شهرداریها و دهیاری‌های کل کشور انتخاب شده بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا